Image
10.06.2017

Tõhus kodune tselluliidimassaaž!



Nii mõnigi õrnema soo esindaja on kimpus tselluliidist vabanemisega. Tselluliit ise on mittepõletikuline rasv- ja sidekoe ainevahetuse häire, mis väljendub naha ebatasasuses, mille on esile kutsunud nahaaluste kollageenkiudude vahele jäävatest rasvaladestuste rasvarakkude paisumisest. Tselluliit tekib kõige sagedamini reitele, puusadele, tuharatele ja esineb naistel.

Tselluliidi vältimiseks või vähendamiseks on olemas arvukalt meditsiinilisi ja kosmeetilisi ravimeetodeid, paraku mitte ükski neist ei ole 100% tõhus, kuid regulaarsed trennid ja tasakaalustatud toitumine koos vereringet soodustava massaažiga parandab naha väljanägemist märgatavalt. Massaaž ongi üks kõige loomulikumaid ja tõhusamaid viise tselluliidi vähendamiseks – võid „apelsinikoore“ ära siluda ilma et peaksid kalleid operatsioone või salongiprotseduure kasutamata.

Naudi vereringet parandavat massaaži Beureri tselluliidi massaaziseadmega CM50, mis aitab võidelda tselluliidiilmingute ja lõdva sidekoe vastu jalgadel, käsivartel ja tuharatel. Võimas mootor tagab tugevat sõtkuvat massaaži – just selline liikumine võimaldab masseerida nahaalust sidekudet, parandades vereringet ja lümfivoolu. Sõtkumisfunktsiooni abil imiteerib seade professionaalse massööri käeliigutusi. Oma ergonoomilise disaini tõttu on seadet mugav kodus kasutada.

EM35

Kõhulihaste stimulaator Beurer EM 38

KÕHULIHASED TRIMMI!

Oleks ju lahe, kui  kõhulihaseid saaks treenida ükskõik kus – autos, lennukis, kontoris, kontserdil või isegi koosolekul!

Kõhulihased tulevad köögist, see on ammu teada – et lihased nähtavale tuleks, on vaja hoolega jälgida oma menüüd ning vähendada keharasva protsenti. Kuid nähtavale tulevad nad ühel tingimusel –  sul peavad vormitud ja toonuses kõhulihased tõepoolest olemas olema! Kui sa pole suur keretõstete, istessetõusude ja teiste kõhulihaste harjutuste sõber või senised pingutused pole soovitud tulemust andnud, on veel üks võimalus kõhulihaste treenimiseks. Beureri lihaseid stimuleeriv vöö, mis töötab elektrilise lihasstimulatsiooni põhimõttel (ELS) saadab välja kergeid elektriimpulsse, mis liiguvad läbi naha lihastesse. Lihaskiud tõmbuvad kokku, sarnaselt närviimpulsside loomulikul mõjutusel, ning lõdvestuvad seejärel uuesti. Elektrilist lihasstimulatsiooni kasutatakse spordis lihaste treenimiseks, et saavutada tugev, sale ja kaunis keha ning ka taastusravis.  Kindlasti ei asenda vöö tegelikku kõhulihaste treenimist, kuid üsna tõhusalt saad seadet kasuatda lihaste soojendamiseks ja lihaste reljeefsuse välja toomiseks, ihaste ja naha toonuse tõstmiseks ning lihaste lõdvestamiseks.

Kui mingil põhjusel on inimene sunnitud puhkama (näiteks trauma- või operatsioonijärgselt), aitab regulaarne lihasstimulatsioon säilitada liikumatu kehaosa lihaste aktiivsust ja jõudu. Selle tulemusena võib taastusraviperiood märkimisväärselt lüheneda. Kuna kõõlused ja liigesed saavad minimaalset koormust, on see treeningmeetod eriti säästev.

Mis toimvööga ib treenimise ajal? Treeningsessiooni alguses on tunda kerget surinat,  intensiivsuse kasvuga on elektroodide all ja lähedal tunda lihaskokkutõmbeid. Iga kokkutõmme algab aeglase pingekasvuga, mis püsib mitu sekundit määratud intensiivsusastmeni ning seejärel lihas lõdvestub.

Kõhupiirkonna treeningvööl on viis programmi ning iga treeningsessioon koosneb kolmest etapist: soojendusfaas, mis kestab kaks minutit ja valmistab lihased treeninguks ette; treeningfaas ja lõõgastusfaas, mis kestab kaks minutit ning võimaldab lihastel taas lõdvestuda. 

KUUSPAKK KÕHULE!

Uuenduslik EMS Sixpack-padjake on isekleepuv EMS-väikeseade lihaste treenimiseks ja lõdvestamiseks. Äärmiselt õhuke ja paindlik padjake ning kohandub täpselt vastava kehapiirkonnaga ning kõrgtehnoloogiline vooluring tagab energiatõhusa toimetsükli, mille pikkus on 20 minutit (patarei kestab 20 tsüklit). Elektriline lihasstimulatsioon (EMS) on laialtlevinud ja üldtunnustatud meetod, mida on spordimeditsiinis ja taastusravis aastaid kasutusel olnud. Sportimisel ja jõusaalis kasutatakse EMS-treeningut tavalise lihastreeningu täiendamiseks, et suurendada teatud lihasgruppide töövõimet ning reguleerida kehaproportsioone soovitud treeningtulemuse saavutamiseks. EMS-padjakest saab kasutada kahel erineval viisil: lihaste tugevdamiseks (aktiivne mõjutus) ja lihaste lõdvestamiseks ja lihasväsimuse leevendamiseks (lõõgastav mõjutus). 

MG_4036

Kõhulihaste stimulaator Beurer EM 20

Egle Eller-Nabi, profivõistleja ja kogemustega treener, kiidab selle seadme tõhusust nii lihastoonuse tõstmiseks kui ka lihasväsimuse leevendamisel. “Kui valmistu võistluseks, siis lihaste vorm, toonus ja ka nende tervis on olulise tähtsusega”, selgitab Egle. “See väike padjake, mida vaatasin esmapilgul üsna skeptiliselt, osutus tubliks abiliseks just lihasväsimuse puhul – mida kiiremini lihas taastub, seda parem on sooritus järgmisel treeningul”, lisab Egle.

Tekst: Regina Krukovskaja (Sandman Gruop  tootejuht, Bikiinifitnessi võistleja)

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!