Image
06.05.2018

Looduslik taastusravi



SEE PÄEV PÄRAST JALATRENNI…

Kui eilne jalatrenn paneb sind enda üle uhkust tundma, siis ei pruugi su keha sinuga seda rõõmu jagada. Ta annab sellest pahuralt teada, tekitades valu nii istudes kui ka astudes. Mikrotraumad, mida trenni tehes põhjustasid oma lihastele, sidemetele ja liigestele, vajavad taastumiseks kiiremas korras abi, et alandada põletikku ja vaigistada valu. Pikemas perspektiivis oleks mõistlik mõelda oma tervise tugevdamisele, mis võimaldab sul ka tugevama treeningkoormusega paremini kohaneda. Kuna oleme ju loodusest pärit, siis lähme ka loodusest abi otsima.

Taastu tõhusamalt: Need loodusest pärit põletikuvastased vahendid aitavad kiiremini ja tõhusamalt taastuda.

        - NATALIE GINGERICH MACKENZIE

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias