Image
17.11.2018

Rasvavoldid või veekilod?



Peale paarinädalast puhkust või nädalavahetuse grillipidu avastad, et kleit läheb vaevu selga ning teksanööp ei ulatu kinni. Rõõmul pole piire, kui mõne kiirdieedi või kõvema trenniga saab nädalaga asi lahendatud… järgmise korrani. Mõnel ei õnnestu ka vaatamata trennis pingutamisele kuidagi kõhtu lamedaks saada. Samas kõik, mis üle vöö ripub või teksadesse ei mahu, pole liigne rasv, mida püüad meeleheitlikult jooksulindil põletada. See lugu on liigsest veest ehk veepeetusest, mis tegelikult on nii kiire kaalukõikumise taga kui ka võbiseva rasvavoldi üks peamine komponent. Miks keha hoiab kinni vett ja mida teha, püüame välja selgitada.

Ühe nädalavahetusega ei teki paar rasvakilo juurde, samuti ei tule ühe trenninädalaga kilo lihast – see on vesi, mida su keha kinni hoiab. 

VEEKILOD JA RASVAVOLDID

Kui suurema maiustamise või Rootsi lauas hoogu sattumise järel tekkinud kilod on rasv, siis sa eksid – isegi paar kilo toitu, mis sa päeva jooksul sõid, ei tõsta keharasva osakaalu. Rasvkoe moodustamiseks on vaja pikemat aega kui nädal või kaks ning see, mis kaalu- või rõivanumbrit suuremaks tegi, on vesi. Paljud naised, pidades ülekilosid rasvaks, püüavad sellest meeleheitlikult treenides ja dieeti pidades vabaneda – kuid kaal seisab paigal või, oh õudust, kasvab veelgi.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!