Image
24.11.2018

Ühe kuuga rannavormi - toitumine. Osa 2



Tegelikult peaks selle loo üleskutse kõlama nii – toitu kuu aega vastavalt sellele toitumiskavale ja peagi näed peeglist suurt muutust. Kui lisad juurde vastava treeningkava, on tulemused lausa hämmastavad. Ehk teisisõnu – vormis kõht on kui kook, mille küpsetad köögis ja kaunistad trennis!

Kui järgid soovitusi ja mugandad toitumiskava enda järgi ning jälgid hoolega, mida ja millal sööd, siis lubatud nelja nädalaga saavutad märkimisväärsed muudatused. Toitumiskava kohandamisel jälgi järgmist põhimõtet: kõrgema intensiivsusega või suurema treeningkoormusega päeval tarbid rohkem süsivesikuid ja kaloraaž on kõrgem, teistel päevadel hoiad nende arvelt tagasi.

Antud toitumiskava on koostatud 60 kg kaaluvale naisele ning võid kasutada kas baasainevahetuse valemit või lihtsustatud matemaatikat: korruta kogused 1,1, kui kaalud 65 kg; 1,2, kui kaalud 70 kg ja 1,25, kui kaalud 75 kg.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!