Post

Raju rasvapõletus. Kahe kuua vormi. Toitumiskava

Toitumiskava ja soovitused, mis sobivad kokku 8-nädalase treeningkavaga, tagavad sulle energia, vastupidavuse ja hea enesetunde ning aitavad kaasa rasvapõletusele.

Kordame tuntu

26.03.2018
Post

Midagi uut

30.12.2017
Post

Süsivesikute võistlus: pruun riis vs valge riis

Kõikjalt loed ja kuuled, et valge riis on kitsa talje vaenlane – see pole päris nii!
Intensiivse treeninguga päeval, kui sul on vaja tarnida lihastesse suurem hulk amino

30.12.2017
Post

Teistmoodi kearahelbed

5 võimalust rutiinse kaerahelbepudru mitmekesistamiseks

1. KURKUMI-MANGO-KAERAHELBEPUDER

Võta klaas vett ja pool klaasi täisterakaerahelbeid, k

30.12.2017
Post

Kuus olulist toitainet trennivale naisele

Tugev trennipingutus eeldab tugevat tervist, ülimalt suurt tähtsust mängivad siin mikroelemendid. Need kuus tähtsat elementi saad edukalt kätte ka maitsvast ja tervislikust

16.12.2017
Post

BeFit 2017 parim muutuja 57-aastane Eha Laanbek: vanus on vaid number!

Kolmas BeFIT vormitreenimise konkurss oli omamoodi põnev ning finalistide seast parima valimine oli kohtunikele paras pähkel. Kuid väärikad võitjad valitud ning selgus,

27.10.2017
Post

Nelja nadalaga vormi. 3 ja 4 nädal -TOITUMINE

Sarnaselt kahe esimese nädalaga on toitumiskava ehitatud üles nii, et aidata kaalust alla võtta, hoides samal ajal lihaseid.

TEINE FAAS: NÄDAL 3 ja 4

- Ül

07.10.2017