Post

Treening, toit ja tervis beebiootel

Olles beebiootel, ei tähenda see loobumist oma treeningutest – rasedus on naise loomulik füsioloogiline seisund ning tuleb vaid teatud korrektuure teha, kuulates oma keha ja konsult

17.06.2017
Post

Maiusta terviseks!

Kui maiustada, siis mõistlikult ja siin on sulle kevadväsimuse turgutamiseks neli magustoitu, mis annavad tubli koguse valku ja neid võib julgelt tervislikeks dessertideks nimeta

10.06.2017
Post

Tõuse ja sära

Anna hommikul oma ainevahetusele kiirem hoog sisse kogu päevaks – tasakaalustatud, tervislikud ja maitsvad hommikusöögid teevad kasuliku nauditavaks!

Hommikusö&oum

01.06.2017
Post

Kalorid enam ei loe!

Enne kui tormad rõõmusuil külmkapi ust avama, loe see lõpuni ja kärsitutele ütleme kohe ette ära – teemaks on kalorite arvutamise vajadus, mitte v&oti

01.06.2017
Post

64 nippi, mis aitavad rasvapõletusele kaasa

Lihtsad nipid, mille abil anda tugevam kick oma uinuma jäänud ainevahetusele, lisada rasvapõletusele hoogu juurde ning teha tervislikumaid valikuid!

1. OTSI TRENNIKAASLANE<

31.05.2017
Post

Viis suvemuffinit

Suvetoidul on kolm kõige tähtsamat omadust – kiire, kerge ja mugav kaasa võtta. Vaja läheb muffinipanni või vorme, veidi nokitsemist ning tervislikud ja maitsva

29.05.2017
Post

Joo kohvi enne jalatrenni

Plaanid tõsisema koormusega jalatrenni? Võta tubli tass kohvi enne seda!

Ajakirjas Journal of Strength & Conditioning Research avaldati huvitava uuringu tulemused: need os

29.05.2017

Meie sotsmeedias

Bännerid