Post

64 nippi, mis aitavad rasvapõletusele kaasa

Lihtsad nipid, mille abil anda tugevam kick oma uinuma jäänud ainevahetusele, lisada rasvapõletusele hoogu juurde ning teha tervislikumaid valikuid!

1. OTSI TRENNIKAASLANE<

31.05.2017
Post

Viis suvemuffinit

Suvetoidul on kolm kõige tähtsamat omadust – kiire, kerge ja mugav kaasa võtta. Vaja läheb muffinipanni või vorme, veidi nokitsemist ning tervislikud ja maitsva

29.05.2017
Post

Joo kohvi enne jalatrenni

Plaanid tõsisema koormusega jalatrenni? Võta tubli tass kohvi enne seda!

Ajakirjas Journal of Strength & Conditioning Research avaldati huvitava uuringu tulemused: need os

29.05.2017
Post

Söö rohkem kala

Täiskasvanud Eesti elanik sööb kala või kalatooteid tüüpiliselt kord nädalas, väidab põllumajandusministeerium. Meie lähimad naabrid tarbivad k

29.05.2017
Post

Vali õige valk

See, et lihased vajavad arenguks valku, on üldteada. Kuid samas on oluline see, millist valguliiki sa tarbid, et oma lihased tugevamaks saada. Teadlased tegid kindlaks, et kõige t&otild

29.05.2017
Post

Kogu tõde veejoomisest

Jätkuks eelmises numbris avaldatud “Tappev treening” loole, mis tõi meile mitmeid kirju ja küsimusi veetarbimise kohta, võtame veejoomise veidi suurema luubiga e

26.05.2017
Post

Trenn ja toit vastavalt isikutüübile

Vormis keha ja väiksema rõivanumbri nimel on naised proovinud ilmselt kõike –toituda veregrupi või tähemärgi järgi, alustada treenimist kuufaasi ja t&

26.05.2017