Image
16.07.2017

Bikinivormi toitumine



Õige toitumine on sama tähtis kui treening, et saavutada ja kindlustada tulemusi!

Õige toitumisega saab keha kütust, mis võimaldab pidada vastu pingsale treeningkoormusele ja tõhusalt taastuda. Oluline on meeles pidada, et lihased kasvavadki eelkõige taastudes. Bikiinivormi toitumiskava järgides muudad sa oma toitumisharjumusi ning peale kava lõppu on sul lihtsam saavutatud tulemusi hoida.

Toitumiskava on treeningkavale vastavalt jagatud kolmeks osaks. Esimene etapp on tervisliku ja tasakaalustatud toitumise baasi loomine, mis tähendab, et menüüst kõrvaldatakse töödeldud ja kõrge suhkrusisaldusega toidud, lisanduvad tervislikumad ja kasulikumad valikud: puuviljad, köögiviljad, ja lahjad valguallikad. Teise etapi eesmärk on kiirendada ainevahetust ja vähendada keharasva. Selles etapis lisanduvad ka mõned süsivesikuvaesed päevad, mis võivad kujuneda teatud määral väljakutseks. Viimased kaks nädalat on rangemate piirangutega, kuid sõltuvad paljuski kahe esimese etapi edukusest.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!