Image
18.06.2017

6 sammu söömasööstude taltsutamiseks!



Teaduslikult tõestatud nõuanded, mis aitavad sul hoida möllavat söömahoogu kontrolli all ning vältida ülesöömist.

Olgem ausad, meie kõik oleme kokku puutunud pidurdamatute söömahoogudega, mis piinavad ilmselt ka kõige tahtejõulisemaid ja distsiplineeritumaid meist. See ei tähenda, et olemegi lootusetud kaotajad ning nõrga tahtejõuga – tegelikkuses on nende tekkimise taga mitmed bioloogilised põhjused ehk emake loodus. Näiteks teatud perioodidel domineerivad naistel hormonaalsed ja emotsionaalsed tegurid, teatud osal päevast veresuhkru tase, põhjuseks võib olla ka vähene uni ja liigse energia kulutamine trennis.

„Meie keha säästlikud geenid kontrollivad söögiisu määravate hormoonide talitust, ning annavad vajadusel häiresignaale, millele keha reageerib kohese söögitarbimise vajadusega ehk söömahooga,“ selgitab Scott Isaacs, meditsiiniteaduste doktor ja „Võida söömahood!“ autor. „Kuid nende himurate söömasööstudega on võimalik toime tulla,” lisab Isaacs.

Vaatamata oma tahtejõu tugevusele või nõrkusele aitavad järgnevad soovitused ja nipid sul toime tulla raevutseva söömahooga ning sa oled võimeline üle kavaldama ka kõige nutikama hormooni, mis söömasööste põhjustab!

IHADEST PRIIKS KUUE SAMMUGA

1. Seitse tundi und

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!