Image
18.11.2018

Kanamuna – tõeline supertoit



Munad sisaldavad rohkesti kvaliteetset valku, on pungil täis asendamatuid aminohappeid, vitamiine ja mikroelemente ning enamik neist on kergesti omastatavad. Munavalge rasva ei sisalda, kuid munakollases sisalduvatel oomega-3 ja oomega-6 rasvhapetel ning letsitiinil on tähtis roll keharakkude tervise tagamisel ning paljukardetud kolesterooli hirmumüüt on ammu kummutatud.
 

Jenna Werner, nutritsionist

1. MUNAMUFFINID

12 muna, 60 g riivitud juustu, 200 g tooreid köögivilju (paprika, seened, kapsalised, seened jne), soola ja pipart maitse järgi. Vahusta eraldi munavalged ja munakollased, haki köögiviljad peeneks ning sega kergelt läbi vahustatud muna ja kõik teised koostisosad. Vala segu 12–sse muffinivormi, kui kasutad paberist või metallist vorme, pritsi kergelt õliga. Küpseta 180 °C kraadi juures 20-25 minutit või kuni muffinid hoiavad vormi. 1 portsjon: 2-3 muffinit, lisa kõrvale õuna-, kurgi- või tomativiile.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!