Image
18.11.2018

Kirevad kõrvitsalised



Pudelkõrvits, rullkõrvits, spagetikõrvits, muskaatkõrvits, taldrikkõrvits, söögikõrvits – kõik need on kõrvitsalised, mõni kirjum ja värvikam, mõni kummaliste viljadega. Neist kõigist saab valmistada mitmekülgseid, imemaitsvaid ja tervislikke toite.

Kõik kõrvitsad, vaatamata oma värvile, kujule ja maitsele, on hinnatud oma tervisele kasulike omaduste poolest. Kiudained aitavad reguleerida vere suhkrusisaldust ning hoolitsevad keha mikrobioomi kasulike bakterite söögilaua eest. Kollakamad sordid on kõrge beeta-karotiini sisaldusega, mis on põletikuvastase toimega ning kiirendab taastumist peale tugevamat trenni.

Kõik kõrvitsad on rikkad antioksüdantide poolest, mis neutraliseerivad vabade radikaalide toimet. Kõrvits väljutab kehast liigset vett ning tänu kõrgele kiudainesisaldusele on kõrvitsatest valmistatud roogades vähem kaloreid.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!