Image
29.05.2017

Joo kohvi enne jalatrenni



Plaanid tõsisema koormusega jalatrenni? Võta tubli tass kohvi enne seda!

Ajakirjas Journal of Strength & Conditioning Research avaldati huvitava uuringu tulemused: need osalejad, kes jõid segu kofeiinivaba kohvist ja 5 mg veevaba kofeiinist, olid võimelised kükkides suuremaid raskuseid kasutama kui need osalejad, kes said kas platseebot, ainult veevaba kofeiini või ainult kofeiinivaba kohvi. Sama uuring leidis, et paraku ei avaldanud kofeiini tarbimine ülakeha treeningute tulemuslikkusele samaväärset mõju.

Allikas: Muscle&Fitness Hers

ARTIKKEL ON TASUTA

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!