Image
29.05.2017

Vali õige valk



See, et lihased vajavad arenguks valku, on üldteada. Kuid samas on oluline see, millist valguliiki sa tarbid, et oma lihased tugevamaks saada. Teadlased tegid kindlaks, et kõige tõhusama mõjuga lihaste taastumisele ja kasvule on need valguallikad, milles on suurem aminohappe leutsiini sisaldus, näiteks vadakuvalk.

"Valku vajab keha mitte ainult lihaskudede ülalpidamiseks, vaid ka terve naha ja juuste, hormoonide ja ensüümide talituse reguleerimiseks ning immuunsüsteemi antikehade tootmiseks," selgitas toitumisteadlane Keri Glassman, kes teadusuuringus osales.

Need viis leutsiinirikast valguallikat sobivad su suvegrilli ja toidulauale suurepäraselt.

Tooraine Sisaldab
   120 g rohusöödaveise sisefilee steik 30 g valku
   120 g tuunikala 28 g valku
   120 g nahata kanafileed 20 g valku
    30 g mandleid 6 g valku
   150 dl edamame oad 15 g valku


Allikas: Muscle&Fitness Hers

ARTIKKEL ON TASUTA

 

 

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!