Image
26.03.2018

Raju rasvapõletus. Kahe kuua vormi. Toitumiskava



Toitumiskava ja soovitused, mis sobivad kokku 8-nädalase treeningkavaga, tagavad sulle energia, vastupidavuse ja hea enesetunde ning aitavad kaasa rasvapõletusele.

Kordame tuntud tarkust: sinu edu valem vormi treenimisel – 80% saavutad köögis ja 20% trennis. Selles toitumiskavas on vajalikud põhitoitained tasakaalustatud just nii, et anda hoogu rasvapõletusele ja toetada lihaskasvu.

TOITUMISKAVA PÕHIMÕTTED

Kava on koostatud, et tagada ligikaudu 1800 kcal päevas, sisaldades kolme põhitoidukorda ja paari vahepala. Kui sinu energiavajadus on suurem, siis vali julgelt energiarikkamad vahepalad – vastavad valikud leiad kavas. Antud kava põhitoitainete ehk makrote jaotus on: 40% valku, 35% süsivesikuid ja 25% rasva – see jaotus tagab piisava energia ning madalam süsivesikute osakaal soodustab keharasvade kasutamist energiana.

Kui sa tunned, et su edasiminek on toppama jäänud, vähenda mõneks ajaks süsivesikute osakaalu 30%ni ja tõsta tervislike rasvade tarbimist 30%ni, abiks on avokaado, kookosõli, looduslikud õlid.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias