Image
23.11.2018

Süsivesikutest kergem sügis



Klassikalised paturoad nüüd uues kuues – nüüd on neis rohkem valku ja vähem süsivesikuid, mis toob nad “no-no” nimekirjast igapäevasesse toiduvalikusse. Eksperimenteeri julgelt sügisandidega, lisa vürtse ja maitserohelist, serveeri lõunaks või õhtusöögiks – nendele roogadele on alati kindel “jah”!

KÜPSETATUD SPAGETIKÕRVITS - jagub neljale

See eriline kõrvitsasort on ahjust võetuna kui tõeline kausitäis su lemmikspagette – lisa juurde juustu, peekonit ja pipart ning tulemuseks on tervislik ja ülimaitsev roog, milles vaid murdosa päris-pasta süsivesikuid ja kaloreid ning boonusena kolmandik kaltsiumi päevasest vajadusest ja kasulikke mikroelemente, beetakaroteeni ja A-vitamiini ning B-rühma vitamiine.

Koostisosad:

  • ca 2-kilone toores spagetikõrvits
  • 1 tl oliiviõli
  • 1 väiksem mugulsibul, haki peeneks
  • 2,5 dl maitsestamata kodujuustu (kuni 5% rasvasisaldust)

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!