Image
24.11.2018

Toitumiskava algajatele: 12 nädalaga supervormi. 2 osa



Tangi õiget kütust, kui tahad jõusaalis tulemusi saavutada – õiged valikud  toidulauas tagab lihaste arengu ja taastumise, parima sooritusvõime ja tõhusama rasvapõletuse. Kui sa pingutad jõusaalis ja annad endast kõik, siis sama innukalt tuleb ka köögis toimetada ning trennipingutustega sobivaid valikuid teha. Koostasime sulle toitumiskava, mis toetab jõusaali 12-nädalast treeningkava ning sul on seda lihtne järgida ja kohendada oma vajadustele vastavalt.

Tegelikult pole olemas õigeid, valesid või lausa keelatud toite ja toiduaineid, on vaid sinu toitumisvajadustega ja eesmärkidega sobivad ja mitte väga sobivad valikud. Kuidas sobivat valikut teha? Suhteliselt lihtsalt. Jäta välja need, mis on töödeldud ja sisaldavad rohkelt säilitus-, lõhna- ja värvaineid. Kuid ära satu hoogu – paljudele töödeldud toiduainetele on roheline tuli, kui nende koostises on pigem üks või kaks koostisosa, näiteks piim ja piimatooted, pudrukraam, kala- ja oakonservid. Et õige valiku tegemine oleks veelgi lihtsam, koostasime sulle ka täiusliku ostunimekirja, mis aitab poes paremini orienteeruda.

Selles kavas liigitasime toidud toidukordade järgi ning vahepalad on eraldi nimekirjas. Sa võid vabalt vahetada lõuna- ja õhtusööke ning võtta täiendavaid vahepalasid, kui su energiavajadus on suurem.

 

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!