Post

Ettekallitused kangiga

See on jõutreeningu üks baasharjutusi (ingl.k good morning), mis mõjutab reie tagaküljelihaseid, tuharaid ja seljasirutajaid. Oluline roll selle harjutuse puhul on sooritust

18.11.2018
Post

Hoia rasvapõletusel hoogu sees!

Ajakirjas Current Biology avaldatud hiljutise teadusuuringu tulemustest selgus, et mõõduka treeningkoormusega katsealuste keskmine energiakulu nädala lõikes, sh ka treenin

18.11.2018
Post

Rohkem jõudu!

Mis motiveerib kõige enam treeningute puhul – õige, kiired tulemused! Et lihased nähtavale tuleks, on vaja rasvapõletusele head hoogu anda. Kui paned keha sooritama

18.11.2018
Post

Naised ja jõutreening

Paraku on seniajani levinud arvamus, et suurte kangiketaste ja maskuliinsete masinatega treenides on paari kuuga muskel kui mägi ning paljude daamide hirm meheliku välimuse eest hoiab nei

18.11.2018
Post

Julgelt jõusaali!

Puhkuselt naasnud jagunevad laias laastus kahte leeri, rääkides trennist ja toitumise rutiinidest. Ühed lausa tormavad mägesid liigutama, aga teised otsivad ja ootavad inspirats

18.11.2018
Post

Murra trennirutiini

Trennirutiin on visa tekkima, kui nädalast nädalasse kordad sama kava ja samu harjutusi. Selle treeningkava harjutused võivad olla  küll tuttavad, kuid erinev sooritusvii

06.08.2018
Post

Võimsad lõpud

Võimsad lõpuseeriad, millega tõstad järsult ainevahetuse kiirust, tagavad võimsa kaloritekulu ja rasvapõletuse pea 24 tunniks. Need seeriad kestavad vaid 2 k

05.05.2018