Image
25.11.2018

Ühe kuuga rannavormi. Osa 1



Kui sul on kindel eesmärk ja tahe, tõhus ja läbimõeldud toitumis- ja treeningkava, siis nelja nädala pärast tunned uhkust oma rannavormi üle – lamedam kõht ja rohkem lihaseid, mis sulanud rasva alt rohkem esile tulevad. Need neli nädalat on pingutamist väärt, et suve lõpuni rannariietes end hästi tunda. Jälgi treeningkavaga kokkusobitatud toitumiskava, et tõeline muudatus peatselt peeglist näha oleks! 

KUIDAS SEE TOIMIB

Selle nelja nädala treeningu- ja toitumiskava koostas Jaclyn Sklaver bikiinifitnessi võistlustiimi Team Fitmiss NYC juhendaja, kelle igapäevatöö on tavanaised bikiinivormi treenida. "Selle kava fookuses on kõhulihased – vormis ja lame kõht on bikiinivormi puhul kindel pilgupüüdja ning intensiivsem koormus aitab üldist rasvaprotsenti alla viia,” selgitab Jaclyn. Järgi oma tavapärast 4-päevast treeningjaotust (või kasuta näidiskava) ja lisa igal treeningpäeval üks harjutus mõlemast lihasfookusest – kokku kaks harjutust. Lisa treeningkavale pooletunnine intensiivsem kardio või intervalltreening kolmel kuni viiel päeval nädalas.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!