Image
29.09.2017

12 treeningut, mis põletavad 500 kcal... või rohkem!



Tosin treeningut, mis aitavad silmnähtavalt kehavormi muuta, on koostatud nii, et arendades lihaseid, tugevust ja vastupidavust ning põletad ka tõhusalt rasva.
Olles algaja treenija või trennist on olnud pikem paus, siis alusta madalama koormusega – rahulikum sooritustempo, vähem ringe ja pikemad puhkepausid ringide vahel. Kui keha hakkab koormusega kohanema, tõsta vähehaaval treeningkoormust.

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!