Image
17.06.2017

5 rasvapõletus trenni



Suvi on aeg puhata ka oma trennirutiinist – proovi tavapärase kardiotrenni asemel neid viit ülitõhusat rasvapõletuskava, mis sulatavad keharasva veel pikalt peale trenni.

On üldteada, et jooksmine, sõudmine, ujumine ja rattasõit on tõhusad kardiotreeningud. Aga soe suveaeg on lühike ja patt oleks siseruumides aega veeta. Need treeningud saad edukalt viia saalist välja, nautida suvepäikest ning väiksema ajakuluga tõhusalt rasva põletada. Maksimaalne tulemus minimaalse ajaga, mõnus suveilm pealekauba.

UJUMINE

Energiakulu poolest on ujumine võrreldav jooksmisega, kuid läbitav vahemaa on tunduvalt väiksem. Vesi on 800 korda tihedam kui õhk ja seetõttu kohtab iga liigutus vee tugevat vastupanu.

JOOKS

Tavaliselt joostakse mõõdukas tempos, kuid lisades sellele HIIT-sööste, on tulemus tõhusam – sama kalorikulu, kuid vähema ajaga ning lisaks kestab kalorite järelpõlemine veel pikalt peale trenni.

SÕUDMINE

Sõudmine on juba olemuselt ülitõhus rasva põletav tegevus, sest sõudmisel on kaasatud praktiliselt kogu keha. HIIT-intervallide lisamine suurendab aeroobset ja anaeroobset võimekust ning kiirendab ainevahetust. Harjutuste ajal, mida sooritad masinalt maha tulles, saavad lihased aktiivselt taastuda.

JALGRATAS

Jalgrattasõit on suurepärane suvine kardiotreening! Kombineeri ülivõimsad anaeroobsed HIIT-sööstud ja rahulikumas tempos väntamist ning vähese ajaga paned keha täisvõimsusel rasva põletama veel mitme tunni jagu. Kasuta pingutusastme määramiseks allolevaid koormusastmete kirjeldusi.

HÜPPENÖÖR

Lõbus tegevus lapsepõlvest, mis aitab sul nüüd suurepärases vormis olla. Plüomeetrilise sooritusega HIIT oleks hüppenööritreeningu pisut teaduslikum nimetus. Kui sa varem pole hüppenööriga hüpanud, siis tasub võtta veidi aega, et sooritust ja vilumust harjutada.

Täismahus artikkel ja põhjalikud treeningkavad on artikli tasulises versioonis ja ajakirja trükiversioonis "Trenniajakiri Suvi 2017" (müügil suuremates supermarketites ja R-kioskites kuni 25.08.2017)

 

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!