Image
31.05.2017

64 nippi, mis aitavad rasvapõletusele kaasa



Lihtsad nipid, mille abil anda tugevam kick oma uinuma jäänud ainevahetusele, lisada rasvapõletusele hoogu juurde ning teha tervislikumaid valikuid!

1. OTSI TRENNIKAASLANE

Või võta koer, mis toob kaasa kohustuse neljajalgsega kaks korda päevas paarkümmend minutit õues jalutada – pea tunnine kardiotrenn on tehtud!

 2 | LISA RASKUST

Kui oled omandanud täiusliku kükitehnika, võta julgemalt suuremad raskused – kükk on unikaalne harjutus, mis paneb korraga tööle pea kõik suuremad lihasgrupid ning mida suurem raskus, seda rohkem põletad rasva nii trennis kui selle järel!

3 | LISA HOOGU

Tee jooksulindil või õues joostes kiiremaid sprint-intervalle. Kiiremad sööstud panevad ainevahetuse (loe: rasvapõletuse) kiiremini tööle.

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid