Post

Six-pack iga nurga alt

Terasest kuuspakki voolimiseks tavalistest keretõstetest ei piisa. Sul on vaja oma kõhulihaseid kõverdada, venitada, painutada ja pingutada erinevate nurkade alt!

Vali

29.05.2017
Post

Köietreeninguga kiirelt vormi

Köiepeksu treening on jõu, kardio, paindlikkuse ja vastupidavuse kombinatsioon. lntensiivne ja plahvatuslik sooritus annab lihaskasvule võimsa stiimuli ning keha põletab m

29.05.2017
Post

Muuda lihaskuju treeninguga

Lihased koosnevad lihaskiududest, mille arv erinevates lihastes ulatub ligikaudu kümnest tuhandest enam kui miljonini. Laias laastus jaotuvad lihaskiud kiireteks ja aeglasteks, kuid lisaks on

29.05.2017
Post

Lõpp lihaskrampidele

Lihaskrampidega on puutunud kokku enamik inimesi oma elu jooksul. Krambid tekivad peamiselt kas sporti tehes, peale trenni või öösel, kui tugevam krambihoog jalas ei lase magada.&n

29.05.2017
Post

Suvel vormi: proovi joogat

3 JOOGA POOSI, IGA NAINE PEAKS TEGEMA

Isegi kui sa ei ole andunud joogaharrastaja, tasub need kolm poosi oma treeningkavasse võtta ja loe, miks!

"KEREPÖÖRDE

28.05.2017
Post

Bikini Hardcore

Ilusat naist märgatakse, graatsilist imetletakse! Naiselikult nõtked ja treenitud kehavormidega bikiinifitnessi võistlejad on rannas tõelised pilgupüüdjad, ka pa

28.05.2017
Post

Parimasse vormi ilma jõusaalita

Vanusega kipub lihasmass vähenema ning parim viis lihaste hoidmiseks on tagada neile piisav ja pidev füüsiline koormus. Seega 40+ vanuses on peamine rõhk jõutreeningute

28.05.2017