Post

Köiepeksusega vormi

Vormis lihased, tugev keha ja võimas kalorikulu, mis põletab kiirelt liigse rasva – see kõik on saavutatav vaid 15-minutilise köietreeninguga!

Köisi koh

13.03.2018
Post

Naeratuse tegelik JÕUD

“Tuleb mõelda positiivselt”, kui tihti me kuuleme seda lauset iga päev, ka neis olukordades, kui see näib täiesti sobimatu. Kasvõi jõuga üles su

08.03.2018
Post

SUUR TRENNIHOROSKOOP 2018

Mida toob aasta 2018 sinu tähemärgile ning mida iga tähemärgi puhul arvesse võtta? Kui oled valmis panema kirja uusaastalubadusi, heida pilk sellele, mi

30.12.2017
Post

Ekspertnõu

K: Ma olen täheldanud, et mu käed väsivad jõutrenni tehes kiiremini, eriti haare. Mida saaksin teha haardejõu parandamiseks, et oma treeningkoormust tõst

30.12.2017
Post

Mida teada CROSSFITist

CROSSFIT: tugevus, kiirus, vastupidavus – CrossFit arendab neid kõiki korraga.

Ehkki CrossFit'i kritiseeritakse tihtilugu selle ala kõrgema traumaohu p&

30.12.2017
Post

Sõua end vormi

Tasa sõuad, kaugele jõuad! Ja selles oma iva – alusta sõudeergomeetril treenides õige sooritustehnika harjutamisega ning seejärel lisa koormust ja kiirust.

30.12.2017
Post

Trennispikker: Alakeha trimmi 5 minutiga

Viis harjutust, mis muudavad jalad tugevamaks, tuharad pringimaks ja talje saledamaks, ei nõua muud kui tõusta diivanilt või kontoritoolilt ning regulaarselt sooritada! Tee iga

30.12.2017