Post

Power-joga

Power-jooga on jõuline ja dünaamiline jooga vorm, mis paneb tööle kogu keha lihaskonna ning tunni lõpus ilmselt hakkad jõusaali treeninguid puhkuseks pidama.

20.12.2017
Post

Supervormi talvekuudel

Sellel talvel teistmoodi – süsivesikute tsüklilise tarbimise ja sellele vastava treeningkavaga hoiad ja parandad oma kehavormi tulemuslikult ja tervislikult. Noora Kuusivuori, fitne

17.12.2017
Post

Libista keha trimmi "TRENNI KODUS"

LIBISTA KEHA TRIMMI "TREENI KODUS"

Libistamisketas – väike, aga tubli treeningvahend, mis ei võta ruumi kodus või kotis, kuid võib asendada tervet jõu

17.12.2017
Post

BeFit 2017 parim muutuja 57-aastane Eha Laanbek: vanus on vaid number!

Kolmas BeFIT vormitreenimise konkurss oli omamoodi põnev ning finalistide seast parima valimine oli kohtunikele paras pähkel. Kuid väärikad võitjad valitud ning selgus,

27.10.2017
Post

Nelja nadalaga vormi. 3 ja 4 nädal -TREENING

SOOVITUSED JA NIPID

> Kasuta suuremaid raskuseid ja tõsta koormust iga ringiga, vähendades korduste arvu nii üla- kui ka alakeha ringtreeningu puhul.

> Selles

07.10.2017
Post

Nelja nadalaga vormi. 1 ja 2 nädal -TREENING

Kui oled algaja või sinu treeningutes oli pikem suvepuhkus ning soovid kiiremaid ja silmnähtavamaid tulemusi, siis alljärgnev kava on just sulle!

Selle “kiirelt vormi

07.10.2017
Post

Tabata - Emom - Ampar

Küllalt levinud treeningviis, mille puhul harjutust sooritatakse 4 minuti jooksul järgmiselt: 20 sekundit pingutust, 10 sekundit puhkust. Tundub liiga lihtne? Nii ongi! “Tabata eeli

30.09.2017