Post

Suvel vormi: proovi joogat

3 JOOGA POOSI, IGA NAINE PEAKS TEGEMA

Isegi kui sa ei ole andunud joogaharrastaja, tasub need kolm poosi oma treeningkavasse võtta ja loe, miks!

"KEREPÖÖRDE

28.05.2017
Post

Bikini Hardcore

Ilusat naist märgatakse, graatsilist imetletakse! Naiselikult nõtked ja treenitud kehavormidega bikiinifitnessi võistlejad on rannas tõelised pilgupüüdjad, ka pa

28.05.2017
Post

Parimasse vormi ilma jõusaalita

Vanusega kipub lihasmass vähenema ning parim viis lihaste hoidmiseks on tagada neile piisav ja pidev füüsiline koormus. Seega 40+ vanuses on peamine rõhk jõutreeningute

28.05.2017
Post

Bikiinivormi rannatreening

Täiuslikkusel pole piire ning pringi tuhara ja vormis keha nimel tuleb edasi pingutada. Rannatoolil lebamise asemel haara hantel või muu raskus ning leia sobiv koht treenimiseks!
S

28.05.2017
Post

Kogu tõde veejoomisest

Jätkuks eelmises numbris avaldatud “Tappev treening” loole, mis tõi meile mitmeid kirju ja küsimusi veetarbimise kohta, võtame veejoomise veidi suurema luubiga e

26.05.2017
Post

12 Tervislikku harjumust

Suvi on enamasti puhkuste aeg ja sul on rohkem võimalusi pühenduda iseendale!
Rannamõnusid või maakodu vaikust nautides keskendu kehale ja meelele ning siin

26.05.2017
Post

Trenn ja toit vastavalt isikutüübile

Vormis keha ja väiksema rõivanumbri nimel on naised proovinud ilmselt kõike –toituda veregrupi või tähemärgi järgi, alustada treenimist kuufaasi ja t&

26.05.2017