Image
23.03.2020

TREENIKODUS: Egle Nabi treeningkava #2 HIIT



Tõeline enegiast pakatav HIIT-treeningkava! Energia üles, rasv põlema ja ühtegi lisaraskust pole vaja! Soojenduseks tee

  • käte-, õla-, puusa- ja põlveringid;
  • 20 kükki, 20 väljaastet, 20 kätekõverdust põlved maas;
  • lisa 5 min sörkjooksu koha peal või 5 min hüppeid hüppenööriga. Kui hüppenööri pole hüppa kujutletava hüppenööriga! 

Treeningkavas on 10 harjutust. Kõik harjutused kestavad 30 sekundit ja iga harjutuse järel on 30 sekundiline paus.

Esimestel kordadel tee harjutusi 3 seeriat, edasijõudnud HIIT-trennide fännid võivad teha 4 seeriat.

Treening kestab 30 min kui teed 3 seeriat ja 40 min kui teed 4 seeriat.

Videos on alati esimesed kordused raskem variant ja sellele järgneb lihtsam ilma hüppeta variant.

Kui oled algaja treenija, kasuta lihtsamat variant. Kui keset seeriat väsid, lülita samuti raskemalt lihtsamale variandile.

Treeningu koormust saad reguleerida ka tempoga. Kui väsid tee harjutusi aeglasemas tempos. PS! Ja üks salanipp puhkuseks:hüppa alati võimalikult kõrgele, siis saad õhus puhata enne kui uuesti maandud / Viimane variant ainult suureme kogemusega HIIT fännidele!

 

Trennile lisandub soojenduse aeg ja lõdvestused.

  1. Kükkhüpe pöördega / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  2. “Uisutaja” / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  3. “Suusataja” hüppega / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  4. “Kosmonaut” / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  5. Plangus kõnd (kätekõverdusega) / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  6. Harki-kokku hüpped / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  7. Väljaaste taha hüppega / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  8. Istesse tõusud / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  9. “Mägironija” / 30 sek paus 30 sek 3 seeriat
  10. “Jalgratas” / sirgete jalgadega