Image
24.03.2020

TREENIKODUS: ABS & TUHAR



Abs &Tuhar treeningkava

– Tee enne trenni korralik soojendus kogu kehale. Kui on kodus hüppenöör võid lisada 5 min hüppeid hüppenöörgiga.

– Treeningvahendid: hantlid või ketas või isetehtud raskused – vala veepudelitesse vett või liiva!

– Tegemist on ringtreeninguga: tee kõik 10 harjutust üksteise järel. Kui lõpetad harjutuse nr 10 puhka 1 min ning alusta uut treeningringi. Harjutuste vahel puhkust pole. Tee 3-4 ringi.

 

  1. Väljaastekükid ette koos hantlite surumisega üles 1 min
  2. Staatiline kükk biitseps kõverdustega 1 min
  3. Väljaaste küljele koos hantlite lennutamisega ette 1 min
  4. Kätekõverdus koos sirge jala tõstega taha 1 min (lihtsam variant põlved maas)
  5. Istesse tõus koos raskuse surumisega üles 1 min ( Lihtsam variant ilma lisaraskuseta või väike keretõste)
  6. Selili lamangust jalad tõstetud kätega jalgade puudutamine 1 min
  7. Kerepööre istes koos hantliga surumisega ette 1 min
  8. Plangus nurkasendisse liikumine sirgete jalgadega, lisa käega vastasjala puudutamine 1 min
  9. Plangust kükkide tegemine 1 min
  10. Puusatõsted kannad koos 1 min

 

Lõpeta trenn oma lemmikute dünaamiliste venitustega või võimalusel jalutuskäiguga/viibimisega värskes õhus.

Kui trenn tehtud tee selfie või video ja jaga instagramis ka teistega. Lisa #püsikodustreenikodus @eglenabi_bikinipro @hersajakiri ning jagame ka enda lehel. 

Videode autor Renata Nabi