Image
18.11.2018

Ettekallitused kangiga



See on jõutreeningu üks baasharjutusi (ingl.k good morning), mis mõjutab reie tagaküljelihaseid, tuharaid ja seljasirutajaid. Oluline roll selle harjutuse puhul on sooritustehnikal. 

Harjutus, mis tugevdab alaselga, vormib tuharaid ja reie tagakülge, eeldab korrektset tehnikat ning alustada tuleb kindlasti väiksemate raskustega, suurendades koormust järk-järgult. Selle harjutuse puhul on oluline keskenduda ekstsentrilisele faasile ehk lihase venituse faasile ning aktiveerida tuhara ja reie tagakülje lihaseid – ka väiksemate raskustega, kuid regulaarne treening annab märgatavalt häid tulemusi.

Kuna antud harjutuse puhul töötavad mitu suuremat lihasgruppi, sh kõhulihased, on selle sooritus üsnagi energiakulukas – suured lihased tarbivad rohkem energiat ning keha põletab märkimisväärselt palju kaloreid.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!