Image
24.09.2017

Iintensiivsed intervalid



Heal lapsel mitu nime, sama on ka intensiivse intervalltreeninguga, mille erinevad viisid, stiilid ja treenimismeetodid kannavad erinevaid nimetusi: HIIT, EMOM, AMRAP ja Tabata. Vaatame täpsemalt üle, mis nende lühendite taga on ja millist kasu erinevatest intervalltreeningutest võib saada. 
Kiireid tulemusi vähese ajaga lubav HIIT (High-Intensity Interval Training) ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on sulle ilmselt juba ammu tuttav mõiste. Kuid mismoodi need anna-endast-kõik sekundid toimivad ja millise sooritusviisiga enam kasu saad? Palusime asjatundjal Selena Watkinsil, kes on tegev fitnessmodell ja Socanomicsi treeningu looja, selgitada, kuidas erinevad HIIT-treeningud toimivad. Valisime neist enam levinud: Tabata (meetodi looja nime järgi), EMOM (Every Minute On the Minute) ehk “minut pingutust iga minut” ja AMRAP (As Many Rounds As Possible) ehk “nii palju ringe kui võimalik”.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!