Image
01.06.2017

Kodune biitsepstreening



Meeste puhul on biitsepsi suurusest saanud teatud fitnessi kvaliteedimärk. Ja kuigi biitsepsid ei ole jõu ega vormi täpne mõõdupuu, on palju lihtsam kellegi käsi silmaga mõõta, kui küsida, mitme kiloga turjal ta kükke teeb. Kuid samas on suur käsi kahtlemata muljetavaldav. Just seda viimast arvesse võttes, oleme koostanud mugava ja tõhusa kava, millega käte treenimisel maksimaalset tulemust saada. Ning mis on peamine, see ei nõua uhkeid masinaid ja jõusaali, vaid pigem pühendumust ja mitmekesisust – ühtlasi ka paari hantleid, fitpalli, köögitooli ja üht suurt rätikut.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!