Image
04.05.2018

Kogu keha treening jooksulindil



Jooksulinte leiab nii spordiklubides kui ka paljudes kodudes. Kuid kas sa teadsid, et masin ei piirdu pelgalt kardioseadme ülesande eduka täitmisega – sellel võid oma rasvapõletuse panna kihutama kiirusel 1200 kcal/tunnis. Ahvatlev, kas pole?

Kuid seegi pole veel kõik, mis kõlab kui reklaami-klišee. Selle jooksulindi treeninguga jätkub võimas kalorite põletamine veel kuni ööpäev – raju kogukehatreening, mille sooritamisel pead hoidma masinaga ühte rütmi, koormab kõiki lihasgruppe, nii töötavaid kui ka neid, mis sul masinalt kukkuda ei lase.

Seega, pane rätik valmis, rütmikas lugu oma kõrvaklappidesse käima ja tuld!

JOOKSULINDI TREENING

Soojendus: kõnd ülakeha venitusega

HARJUTUS TÖÖTAVAD
Kõnd kätelöökidega  Õlad, käed, jalad
Kõnd ühe käe õlapressiga Õlad, reie esi- ja tagaküljed
Väljaasted küljele jalatõstega   Tuharad, reie esiküljed, kerelihased
Väljaasted küljele raskuspalliga Puusad, reied, rind, õlad
Kõnd selg ees kükkidega Tuharad, reie esiküljed
Asted lindile jalalöökidega  Tuharad, reie esiküljed
Power-kätekõverdused Rind, triitseps, kerelihased

 

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!