Image
17.12.2017

Libista keha trimmi "TRENNI KODUS"



LIBISTA KEHA TRIMMI "TREENI KODUS"

Libistamisketas – väike, aga tubli treeningvahend, mis ei võta ruumi kodus või kotis, kuid võib asendada tervet jõusaali. Kui sa ei raatsi neid endale soetada, siis kaks papptaldrikut teevad pea sama töö ära. Lihtsa vahendiga saad oma kehale tõelist väljakutset esitada, sest koostasime sulle kiire ja vihase kava, mis talvist uinuma kippuvat ainevahetust tõeliselt üles äratab! Nii hoiad ära need liigsed kilod ja voldid, mis kipuvad talvekuudel justkui ei millestki tekkima.

SOOJENDUS  (2 harjutust)

POWER-PLANK

  • Astu libisemisketastele, lasku kükki ja pane peopesad põrandale (A).
  • Lükka jalad korraga taha ja hoia plank-asendit (B).
  • Siruta vasak käsi üles ja mine küljeplanku, vasak jalg on veidi eespool, hoia puusad üleval (C).
  • Tule tagasi plank-asendisse, libista jalad ette ja tõuse püsti. Korda harjutust teise küljega.
  • Tee 8 kordust mõlema küljega
Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!