Image
09.04.2018

Miks ja kuidas hüpata kastile



Hüpped paigalt kastile on üks laialt levinud harjutus nii tavatreenija kui ka tippsportlase arsenalis. Tegu on plüomeetrilise ehk plahvatusjõul sooritatava harjutusega, mis arendab kiirust ja lihaste võimekust. Kuna harjutust sooritatakse maksimaalse pingutusega ja hüpates paned tööle kogu keha lihased, saab ainevahetus võimsa hoo sisse ning kulutad märgatavalt rohkem energiat nii hüpates kui ka peale trenni taastudes.

Esmalt on oluline omandada õige sooritustehnika, et võimas kaloreid põletav harjutus oleks ohutu ja tõhus. Seejärel võid kastile hüppeid sooritada kas treeningu lõpus või lisada need oma HIIT-kavadesse lisakoormuse saamiseks.

Plüomeetrilise harjutuse eesmärk on panna korraga rohkem lihaseid võimalikult kiiresti tööle, rakendades selleks maksimaalset jõudu. Selline pingutus ammendab kiiresti lihaste glükogeenivaru ning keha on sunnitud ladustatud rasva kütuseallikana kasutama. Rasvade põletamine ei peatu, kui oled trenni lõpetanud – lihased tarbivad hoogsalt energiat, et taastuda maksimaalsest pingutusest ja taastada oma glükogeenivaru.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!