Image
06.08.2018

Murra trennirutiini



Trennirutiin on visa tekkima, kui nädalast nädalasse kordad sama kava ja samu harjutusi. Selle treeningkava harjutused võivad olla  küll tuttavad, kuid erinev sooritusviis ja –asend panevad su lihased teistmoodi tööle. Wrestling’u superstaar SASHA BANKS näitab ette oma lemmikharjutused, mis on põimitud üheks võimsaks kogu keha treeninguks. Pumpa lihast ja põleta rasva ning murra oma treeningrutiinist välja!

SOOVITUS: Soorita kükk, tõmme ja surumine üheagselt sujuva liigutusena. 

VÄLJAASTEKÜKID TÕMBE JA SURUMISEGA

TÖÖTAVAD: selg, rind, jalad

1) Säti plokkide raskused nii: sinu ees plokil on koormust ca 20% rohkem ja köiekinnitus madalamal kui sinu selja taga oleval plokil. Seisa kahe plokijaama vahel, vasak jalg ees ja parem jalg taga (käärseis). Haara eesoleva ploki köie pidemest parema käega ja vasaku käega tagumise ploki käepidemest – vaata asendit pildil A.

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!