Image
31.05.2017

Power - treening



WWE profimaadlejad ühendavad oma treeningutel võitluskunstide osavust ja maadluse tugevust arendavaid võtteid. WWE ehk World Wrestling Entertainment tõusev staar Alexa Bliss lisab osavuse ja tugevuse kombinatsiooni veel kiirust ning sellega hoiab ta oma suurepärast võistlusvormi. Nii mõnigi harjutus tema kavast on sulle jõukohane ja tasub järeleproovimist. 

Pühendumus ja püsivus aitavad edasi jõuda, mõni aga tahab saavutada rohkem ja rutem. Et jõuda eesmärgile kiiremini, on vaja rohkem pingutada ning abiks on intensiivsem plüomeetria – dünaamiline ja plahvatuslik funktsionaalne treening, mis paneb tööle kiired lihaskiud ning tõstab pulsisagedust. Kuna töös on kogu keha, siis töötab ta kui rasvapõletusahi ning trimmis lihased tulevad peagi liigse rasva alt nähtavale.

1 KASTIJOOKS

MÕJUTAB: õlad, biitseps, kerelihased, tuharad, reied (esi- ja tagakülg)

  • Seisa parem jalg kastil, vasak jalg sammu kaugusel taga põrandal, võta kätte kergemad hantlid.
  • Vaheta plahvatuslikult jalad, tööta kätega hoogsalt kaasa – kui parem jalg liigub kastile, too ette rinna kõrgusele vasak käsi ja vasaku jalaga koos liigub ette parem käsi. Hoia küünarnukki kogu soorituse ajal täisnurga all ja keha ligi.
  • Tee 2 seeriat 40 kordusega (20 kummagi jalaga).

Kogu kava koos illustreerivate fotodega artikli täisversioonist.....

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!