Image
30.12.2017

Sõua end vormi



Tasa sõuad, kaugele jõuad! Ja selles oma iva – alusta sõudeergomeetril treenides õige sooritustehnika harjutamisega ning seejärel lisa koormust ja kiirust.
Siin on neli peamist sammu, mis aitavad sul sellega paremini toime tulla:

1. ALGASEND: haara käepide kätte, hoia käed ja selg sirged, kalluta kere ettepoole, sääred on vertikaalselt.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!