Image
29.05.2017

Six-pack iga nurga alt



Terasest kuuspakki voolimiseks tavalistest keretõstetest ei piisa. Sul on vaja oma kõhulihaseid kõverdada, venitada, painutada ja pingutada erinevate nurkade alt!

Vali üks harjutus igast kategooriast “Kõverda,” “Painuta” ja Pööra.” Tee kõik kolm harjutust üksteise järel ringtreeninguna ning soorita iga harjutuse puhul nii palju korduseid kui võimalik. Kui sa valid lisaraskusega harjutused, võta alguses raskus, mis võimaldab sul teha vähemalt 20-25 kordust, seejärel võid koormust tõsta. Kui sa oled kõik kolm harjutust lõpetanud, puhka 30 sekundit ning korda ringtreeningut kaks korda. Vaheta harjutusi iga 2-3 treeningu järel. Iga kord lisa juurde koormust, nii et su korduste langeb: alguses 20-25 kordust seeria kohta, siis suurema raskusega 12-20 kordust ja veel suurema raskusega kuni 8-10 korduseni ühes seerias.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!