Image
29.12.2017

Tagantvaates



Vormi jalad, vooli õlad, trimmi reie tagaosa ja treeni kivikõvad tuharad – see treeningkava on pühendatud tagantvaatele, mis teeb kogu keha tugevaks ja imetlusväärseks!

Peegli ees imetledes satub enamjaolt fookusesse eestvaade ning paraku pühendad sellele ka rohkem aega ja tähelepanu. Nüüd võta sihikule tagantvaade, mis peab samuti suurepärane olema. Tugevatel lihastel, mis lülisammast toetavad või on selle liikuvusega seotud, on lisaks kaunile figuurile hoopis tähtsam roll, mis on seotud sooritus- ja töövõime tagamisega. Pidev sundasend autoroolis või ekraanide ees istumisel võib põhjustada lülisamba funktsionaalseid häireid ning sellega kaasnevat disbalanssi lihaste arengus. Näiteks pikaajaline istuv sundasend võib põhjustada rühihäireid, mille tunnuseks on ettepoole hoidev kehahoiak ja längus õlad ning ettehoidev kael ehk “nutikael”, mis võivad põhjustada kroonilist peavalu, seljavalusid ja mõjuvad negatiivselt nii sooritustehnikale kui ka töövõimele.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid