Image
10.06.2017

Tappev treening



Kuigi alatasa loed ja kuuled, et trennis tuleb pingutada ja minna väsimuse või lausa kurnatuseni välja. Kuid siin varitseb oht märkamatult “üle võlli” minna ja seada oma tervis tõsiselt ohtu!
Iga treenija on tuttav lendlausega “No pain, no gain” (eestkeelne vaste: pole valu, pole lihaseid). Kuid kus jookseb see peenike piir, mille ületamine võib sulle tõsiselt kahju tekitada ning me ei räägi normaalse treeningjärgse lihasvalu ja väsimuse kogemisest vaid palju võimsamatest ilmingutest, mille puhul tuleb häirekella lüüa.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid