Image
30.12.2017

Trennispikker: Alakeha trimmi 5 minutiga



Viis harjutust, mis muudavad jalad tugevamaks, tuharad pringimaks ja talje saledamaks, ei nõua muud kui tõusta diivanilt või kontoritoolilt ning regulaarselt sooritada! Tee igat harjutust 45 sekundi jooksul, puhka harjutuste vahel 5 sekundit. Kasuta võimaluse korral fitpalli, sellega annad sooritusele koormust juurde.

1. SEINAKÜKK
Seisa selg ja vastu seina, jalad puusade laiuselt. Hoia selg sirge, suru tuharad vastu seina ning lasku kükki, justkui istud toolile, kuni põlved on täisnurga all.
Fitpalliga: sama sooritus, kuid suru seljaga fitpalli vastu seina ning rulli seinapidi alla kükki laskudes ja tagasi üles.

2. RULLIMINE
Plank-asend, jalad aseta pallile, käed otse õlgade alla. Too palli enda alla rullides põlved vastu rinda ja rulli jalad tagasi. Hoia kõhulihased pingul ja puusad üleval.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid