Image
24.09.2017

Trepi - treening



Põleta võimsalt kaloreid, treeni tuharad tugevaks ja jalad siredaks.

Kui sul pole võimalust või aega minna saali, leia mõni trepp ja 20 minutit aega ning pane oma keha võimsa rasvapõletusahjuna tööle!

"Trepitrenn on üks tõhusamaid viise, kuidas oma alakeha võimsalt tööle panna, treenides samal ajal südame-veresoonkonna vastupidavust, lihasjõudu ja tasakaalu," selgitab Ariane Hundt, New Yorgi Brooklyn Bridge BootCamp asutaja. Regulaarsed trepitreeningud tõstavad maksimaalset hapniku tarbimist (VO2 max) ja kiirendavad ainevahetust, mis töötab mühinal veel 36 tundi peale trenni.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid