Image
05.05.2018

Võimsad lõpud



Võimsad lõpuseeriad, millega tõstad järsult ainevahetuse kiirust, tagavad võimsa kaloritekulu ja rasvapõletuse pea 24 tunniks. Need seeriad kestavad vaid 2 kuni 10 minutit, kuna eesmärk on hoida soorituse kõrget intensiivsust – vastasel korral muutub sooritus aeroobseks treeninguks ning kaotab oma algse mõtte.

Võimas lühiajaline sooritus justkui tõmbab viimase glükogeeni tilga su lihastest välja ning võtab su tõeliselt võhmale.

Toome ära mõned lõpuseeriate variandid, mida sooritad kas jõu- või kardiotreeningu järel. Kindlasti tee mõned soojendusharjutused ka enne lõpuseeriaid ning järgi reeglit: kui treenisid alakeha – tee lõpuseeriad rohkem ülakehale ja vastupidi.

Kui tahad treeningu järel hoida rasvapõletusel võimsat hoogu sees, võta treeningu lõpus paar minutit lisaaega – vali üks intensiivse sooritusega harjutus ja võta sellest viimast!

        ALISSA SHAFFER

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias