Image
24.09.2017

Väsinud tuhara sündroom



Kui sul ei õnnestu trennis tuharaid korralikult aktiveerida, võib põhjuseks olla nn väsinud tuhara sündroom. Samas nõrk puusa- ja tuharapiirkond võib olla alaselja, puusa- ja põlveliigeste vaeguste põhjuseks.

MIS SEE ON

Kui jooksmisel või selle järel tunned puusas valu või kipud keharaskust ühele puusale kandma, võib see tähendada seda, et tuharalihased ei tee oma tööd ja koormus langeb teistele lihastele ning võib põhjustada vaegusi. Kui suur tuharalihas on nõrk, võtab väiksem tuharalihas üle koormuse, mis pole talle jõukohane, põhjustades põletikke, kahjustusi ja valu.

Istuva elustiili tõttu ei kasuta me tuharalihaseid nii palju kui vaja ning lõtvunud lihast on palju raskem pingutada. Seega treeningutele lisaks on oluline vähendada istudes veedetud aega, tõustes toolilt tihemini püsti.

Kui eesmärgiks on treenida siredad jalad ja vormis tuhar, siis fookuses on eelkõige tasakaalustatud lihaste areng ning selle saavutamiseks on oluline keskenduda igale lihasgrupile, valides vastavaid harjutusi ja treeningmeetodeid.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!